  • Data: 2012-12-19 09:51:17
    Temat: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:8e7c9e84-b18e-4bea-bc14-8432635d93e2@w3g2000yqj
    .googlegroups.com...
    >Hm to chyba nie jest aż taka tragedia? 6,5 zeta za m2 podatku, dajmy
    >na to stawiam szopę 40m2 co daje jakieś 3 stówki podatku na rok.

    Tragedia to, fakt, nie jest - ale jesli sie da zaprojektowac budynek
    gospodarczy przytulony do mieszkalnego to czemu nie? Wiesz jak jest, to 300,
    tam 300 i robią sie koszty eksploatacji.
    A poza tym łatwiej do takiego dociągnąć media, u mnie utwardzic nawierzchnie
    (nie trzeba z kostką jechać dalej).

    Oczywiscie to nie są jakies krytyczne sprawy.

    b.