  • Data: 2013-05-28 11:03:44
    Temat: Re: deski tarasowe z kompozytów
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 27, 10:33 pm, Rentier <f...@g...com> wrote:
    > Ktoś to używa? Niby 25 lat odporności na gnicie, cena dość wysoka.Proszę
    > o uwagi i opinie. czy warto?

    Na gnicie wysoka - ale na plamienie znacznie gorzej podobno (kiedyś
    przysłuchiwałem się rozmowie klienta ze sprzedawcą w sklepie i
    potwierdzał, że dechy mają taką wadę). U mnie właśnie robi się z
    modrzewia (miał być syberyjski, ale jest krajowy, z syberyjskiego ze
    względu na dostępne długości byłoby znacznie więcej odpadu).

    A- nie wiem jak w przypadku desek, ale patrzyłem na meble z desek
    kompozytowych i odpuściłem sobie, bo było widać dość niefajnie
    ukruszone na przykład narożniki; nie wiem czy deska nie zachowa się
    tak samo.

    mucher