  • Data: 2013-05-28 10:14:02
    Temat: Re: deski tarasowe z kompozytów
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-28 10:01, Ergie pisze:
    > Ja u siebie planuję rozwiązanie hybrydowe - legary dam z kompozytu aby
    > nie było problemów z gniciem, a na to olejowane deski modrzewiowe.

    Hehe... identycznie kombinuję ;-)

    > Dzięki temu będzie o 3/4 taniej, a myślę, że deski modrzewiowe mające
    > przewiew od dołu też ładnych kilka lat pożyją. Na pewno będą
    > delikatniejsze mechanicznie i czasem jakaś krawędź się ukruszy, ale
    > chwilowo zaoszczędzoną kasę wolę wydać na inne rzeczy. Ale to dopiero za
    > rok, najpierw muszę skończyć urządzanie ogrodu.

    Mnie jeszcze czeka ogrodzenie jakieś, podłoga tarasu musi poczekać, choć
    teraz właśnie robię balustradę i częściowe zadaszenie tarasu.
    Dziś jadę do Fluggera kupić oleje barwiące na drewno balustrady. Podobno
    mają dobre te sprawy. Tylko, że ja całą balustradę robię w kolorze
    szarym identycznym jak okna, także drewna nie będzie widać.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info