  • Data: 2010-11-30 15:16:12
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:id33gg$7pp$1@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci

    > Sasiad juz 15lat mieszka w normalnych warunkach w domu a Ty te 15 lat
    > koczowales na dzialce. Ale masz za to podwojone 300tys;))
    > Tylek mozesz Sobie wiec stuzlotówkami wycierac, przeciez do niczego Tobie
    > one niepotrzebne bo wydawac ich nie zamierzasz tylko ew. inwestowac

    Hmm??? Co?
    Sasiad musi o 6 rano zapierdzielac na chleb i odsetki, a ten dzialkowicz
    zyje sobie z kapitalu.

    > Daj linka...

    Bedziesz szukal dziury w calym? Ze nie nad morzem itp? Moje info mam z
    innego zródla.
    Z linków to znalazlem np to. Ceny metra kwadratowego siegly 2500 euro, teraz
    w Valencji sa nizsze niz w Zarach, w Maladze podobne jak w naszych miastach
    wojewódzkich:
    http://www.euroresidentes.com/Property/price_houses_
    spain.htm

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/