  • Data: 2010-11-30 19:34:39
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci
    news:4cf50d52$0$21008

    > Ja bym spal spokojniej mieszkajac na dzialce i obracajac 300 000 zl.
    > Zakladajac nawet tylko REALNA stope zwrotu 5%, czyli tyle samo co w dlugim
    > terminie REALNIE (jak ktos nie rozumie tego slowa, to niech milczy)
    > drozeja nieruchomosci. Otóz nawet w takiej sytuacji wolalbym pomieszkac
    > kilka lat na dzialce, bo nieruchomosci beda lecialy na pysk co roku, jak
    > to sie dzieje od 2 lat.

    Na pysk...
    Jakos maly ten pysk... Poza tym one nie leca na pysk a wracaja do normalnego
    poziomu po nieuzasadnionym boomie mieszkaniowym, znaczy proces byl odwrotny
    jak piszesz, bo na pysk to rosly a taniej nie jest jak przed 3 - 4 laty.
    Skutki takiej diagnozy moga niestety moga Cie zaskoczyc, ale jaka diagnoza
    takie wnioski...

    > PS 300 000 zl z realna stopa 5% daje PODWOJENIE KAPITALU po 15 latach.
    > Czyli po 15 latach mamy domek za darmo i zachowana wartosc 300 tys, a
    > sasiad obok ma dom pod hipoteka i jeszcze 15 lat niewolniczego kredytu we
    > frankach, które kupuje po 5 zl i realnie splaca dwa takie domy majac tylko
    > jeden.

    Ja pierdziu. Czytajac poczatek watku ma sie wrazenie, ze dowie sie czegos
    ciekawego od czlowieka wladajacego specjalistycznymi pojeciami niestety po
    to, by nadac range pisanego beznadziejnego tekstu. Dla czego beznadziejnego?
    Bo gdyby tak poczekac ze 100 lat, w koncu coz to jest wobec wiecznosci to
    moznaby kupic cala Afryke. No i ciekawe skad miec te 300 000 na podwojenie
    przez 15 lat? Ale nie pytam, bo odpowiedz po raz kolejny przerosnie moje
    wyobrazenie o zyciu zawartym w nauce o gospodarce.

    Pozdro.. TK