  • Data: 2010-11-30 19:45:45
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2010 15:42, Jan Werbinski pisze:

    > Ten link potwierdza moja teze.

    Którą? Że slumsy są fajne?

    > Ja bym spal spokojniej mieszkajac na dzialce

    A śpij sobie i pod mostem.

    > i obracajac 300 000 zl.

    A gdzie byś nimi obracał, hmm?

    I lepsze pytanie: skąd byś je wziął?

    Z kredytu? Żaden bank nie da takiej kasy mieszkańcowi slumsów
    działkowych - brak zabezpieczenia przede wszystkim. A jak nie z kredytu
    i te 300 tysięcy już człowiek ma (np. na dom czy mieszkanie), to co
    pitolisz o spłacaniu i frankach?

    [ciach]

    > PS" Na poludniu Hiszpanii, kilkaset metrów od morza cena m2 jest nizsza
    > niz w sredniej wielkosci polskim miescie. Cos sie chyba przegrzalo...

    A gdzie konkretnie? I jaki mają tam teren, uzbrojenie terenu,
    infrastrukturę, dojazd do miejsc pracy, lekarza, sklepów itepe?