  • Data: 2010-12-01 13:32:21
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci
    news:4cf641fd$0$21005$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jezeli ci starzy zgodza sie wyprowadzic. A jezeli sie nie zgodza?

    Zgodza sie. Uwierz mi poradze sobie. I to bez stosowania metod jakich
    propozycje w niedawnym watku padaly tupu mesieczny remont itp.

    > Popyt na mieszkania i domy, które beda wtedy tansze.

    Skoro bedzie popyt to i cena wzrosnie
    Zreszta nie mam obowiazku/potzreby sprzedazy, Jesc nie wola.
    Jak ceny spadna to najwyzej kupie jeszcze jedno/dwa mieszkania.

    > W Zarach od dawna wisi oferta 2990 m2 w nowowybudowanej kamienicy w samym
    > centrum.

    Moze to ze Ty tam mieszkasz odstrasza inwestorów;))))

    Zartowalem.;))

    Krzysiek