  • Data: 2010-12-05 16:09:05
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:96707d26-ee33-4aa0-9de4-

    >Czy uwazasz, ze to jest jakas szczegolnie duza kwota ze trzeba
    >zapierniczac az 14 godzin na dobe i wypruwac flaki zeby ja zdobyc?
    >Przecietne wynagrodzenie w Polsce to cos kolo 3 tys pln (pewnie
    >brutto), razy dwa to daje jakies 4,5-5k pln / mc netto. Mysle ze
    >spokojnie mozna normalnie za takie pieniadze splacac kredyt i zyc i
    >nie trzeba odrazu wypruwac sobie flakow.

    No ja akurat uwazam, ze to duzo pieniedzy jak na kilkadziesiat lat splaty co
    miesiac. Tobie sie wydaje, ze to nie wiele ale poczekaj jak dojda dzieci.
    Nie chca chodzic w byle czym i jesc byle czego. Samochod tez co jakis czas
    trzeba zmienic, czasem jakis remont. Pasowaloby dzieciom na przyszlosc cos
    zalatwic i wyjechac z raz w roku na wakacje. Te 4,5 - 5tys. szybko sie
    kurczy a tez nie sa pewne i dane na zawsze. Roznie bywa. Nie zebym mial cos
    przeciwko, ale to nie jest blachy temat.

    Pozdro.. TK