  • Data: 2010-12-07 22:51:56
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cfe7dc3$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak samo jak jest popyt na miliony mercedesów po 5 tys zł?

    Jak odwiedzasz wszystkie przedszkola w miescie i nie ma wolnych miejsc to
    jak to chcesz przeniesc na Twoj przyklad?

    > Uwierz mi. Nie ma samochodów. Nie było i nie będzie. Próbowałem kupić w
    > salonie auto za 5000 zł, ale nie było nic. Pewnie dlatego, że to niepewny
    > interes produkować auta za 5000 zł. Wokół pełno pustych miejsc
    > parkingowych.

    Ale przedszkole nie kosztuje tyle ile chcesz dac. Kosztuje tyle ile kosztuje
    i w tej cenie jest nadwyzka popytu nad podaza. Pare lat temu corke zapisalem
    bez najmniejszych problemow praktycznie gdzie chcialem. Przedszkoli od
    tamtego czasu nie ubylo a wrecz przybylo, jedne tansze inne drozsze i w
    zadnym nie ma miejsc, ale jak widze Ciebie po raz kolejny nie przekonam.
    Stosujesz jakas dziwna metoda argumetacji, jezeli fakty swiadcza inaczej to
    tym gorzej dla nich.

    Pozdro.. TK