  • 61. Data: 2011-09-28 10:44:58
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > Mówiłem ci, powoli. Rób zdjęcia. Omówimy. Jest nas tutaj wielu. każdy coś
    > powie od siebie.
    > Szczyty i tak ci uratowałem :-) Chociaż tyle dobrego :-)

    no uratowałeś dużo więcej niż szczyty - za wszystko ogromne dzięki,
    jeśli chodzi o nośność dachu to mnie zastanawia dlaczego jętki u mnie są
    pojedyncze,
    bywam na dachach z powodu mojego zajęcia (montaż anten)
    i często widuje podwójne jętki

  • 62. Data: 2011-09-28 12:56:35
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > pojedyncze,
    > bywam na dachach z powodu mojego zajęcia (montaż anten)

    To wiesz akurat zależu co policzył konstruktor. Jego pytaj, może ten dach
    mały. Co do wyliczeń statycznych to ci nie pomogę :-)
    Zapytaj projektanta. A jak to robili tylko budowlańcy bez projektu to byłbym
    zaniepokojony, bo też mam jetki po obu stronach :-)