  • Data: 2020-03-27 10:58:37
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 16:37:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A o czym ja napisałem jak nie o czasowym zlikwidowaniu dopłat różnych do
    fotowoltaiki, samochodów elektrycznych itp. Bogaci jako państwo przed wirusem nie
    byliśmy. Po nim będziemy jeszcze mniej bogaci. Państwo musi uruchomić

    Ja już swoją dotację na fotowoltaikę odzyskałem więc mi to lotto ale kto
    czekał ten rzeczywiście może się zdziwić. Ceny paneli też mogą poszybować
    w górę (możliwy brak towaru, problemy z importem, drogi dolar i euro).

    Inflacja wystrzeli, prąd zdrożeje. A ja będę siedział cały na biało przy
    moim inwerterze :P

    Swoją drogą wczoraj wygenerował już tyle ile prognozowane było na cały
    marzec. Wygląda że przebije w marcu prognozy o ~200kWh. Wspaniała pogoda.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.