  • Data: 2011-09-20 18:33:27
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >nie wiem skad to sie wzielo w spoleczenstwie...
    >Mnie do poszukiwania projektu malego domu z garazem sklonily
    >ograniczone mozliwosci finansowe (tzw. "bieda"),

    "bieda" właśnie skłania do poszukiwania bez garażu, tak by
    się wydawało. Polecam Ci przemyślenie ponowne, do tego trzeba
    dojżeć. Jak napisałem, na początku Ty wszystkich radzących, buduj
    bez garażu, traktowałem trochę jak "baranów", jednak teraz ja się
    stałem tym "baranem" i "baraństwu" przyznaję rację.

    >zakup taniej dzialki "pod miastem" do ktorgo trzeba dojezdzac starym
    >samochodem nawet w 30 st mrozie.

    Jak zrezygnujesz z garażu to sobie kupisz nowszy w zamian, któremu
    -15st nie zaszkodzi i odpali. Z tego co piszesz to garażu raczej nie
    będziesz ogrzewał?

    Oczywiście to wysoce subiektywna opinia. Ja własnie uznałem, że mam
    za mało pieniędzy na tak wyuzdany luksus jak garaż. Zresztą jak ktoś
    tu już napisał, garaż o takich rozmiarach jak Twój wystarczy Ci na styk
    na wstawienie samochodu i na nic więcej lub na wstawienie narzędzi
    rowera ale wtedy smochod ląduje pod chmurą.