  • Data: 2011-09-20 18:58:41
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-09-2011 o 18:41:27 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Hmmm...
    > Wiesz co, ja też miałem ten dylemat i w końcu padło na dom z garażem.
    > Ja samochodem nie jeżdżę - półślepy jestem... - ale moja żonka jeździ.
    > Dotychczas auto stało pod chmurką i nie było z tym fajnie.
    > Teraz zdarzało się, że wraca z zakupami i wjeżdża prosto do garażu, a
    > stamtąd już nie ma problemu, żeby sobie bagażnik rozpakować. Ostatnio
    > jakoś lało jak z cebra i co...? Ganiaj z tymi paczkami mleka, czy cukru
    > po deszczu. W garażu to pod daszkiem i nie ma problemu - na sucho się
    > wszystko rozpakowuje.
> [...]
    Może dodam że garaż a w zasadzie miejsce nad nim można wykorzystać
    efektywnie,
    ja mam garaż w bryle za garażem pom gospodarcze co powoduje ze rowery,
    kosiarki nie
    przeszkadzają wjeżdzaniu autem a nad garażem i gosp mam pokój gościnny i
    pralnię w której
    mam miejsce na suszarki, sprzęt do sprzątania, prasowania, brodzik 80cm
    nad podłogą na
    postumencie co bardzo ułatwia mycie różnych rzeczy.
    Także rasumując można to miejsce garażu i nad nim wykorzystać, oczywiście
    w domach
    z poddaszem.

    --
    Pozdr