  • Data: 2012-06-29 10:56:18
    Temat: Re: domofon - połączenie na gsm
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 19:46:25 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > A: Dzień dobry, my po śmieci.
    >
    > B: Proszę, bzzzzzzzzzzzz.

    U mnie trzeba wystawic w wyznaczonym dniu *przed* brame - inaczej nie wezma. Probuj
    dalej! Sam kiedys chcialem taki domofon robic ale zrezygnowalem i widze ze slusznie,
    bo odkad go mam (ok roku czasu) - uzywalem go dwa razy - dzwonil kurier z paczka
    (jakby nikogo nie bylo to by zadzwonil sam na GSM). Za to doskonale sprawdza sie u
    mnie zamek szyfrowy z obu stron murowanego slupka - za pomoca dwoch kodow mozna
    otworzyc albo brame albo furtke. Rodzina i znajomi znaja kody i sami sobie otwieraja
    i wchodza - ja rowniez korzystam z tego baaaaaardzo czesto (furtke musze miec zawsze
    zamknieta - pies), praktycznie kilka razy dziennie. Gdybym mial to robic zwyklym
    kluczem albo pilotem to bym do glowy dostal :) Polecam!

    PS. Przypomnialem sobie ze raz mialem sytuacje ze taki domofon via gsm by mi sie
    przydal - przyjechal gosc wywrotka wyrzucic mi 5t piasku i nikogo nie bylo w domu -
    dzwoni na GSM no i co ja mam zrobic? Dalem mu kod do bramy i sam sobie otworzyl i
    zamknal :) Kod pozniej zmienilem - i tak raz na 3 lata by wypadalo ;)
    pozdr.

    --
    Adam