    From: "PH" <P...@p...news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: domofon - połączenie na gsm
    Date: Fri, 29 Jun 2012 15:27:20 +0200

    news:d613260e-e1f3-489a-b9df-953bdb6346e6@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 19:46:25 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > A: Dzień dobry, my po śmieci.
    >
    > B: Proszę, bzzzzzzzzzzzz.

    U mnie trzeba wystawic w wyznaczonym dniu *przed* brame - inaczej nie wezma.
    Probuj dalej! Sam kiedys chcialem taki domofon robic ale zrezygnowalem i
    widze ze slusznie, bo odkad go mam (ok roku czasu) - uzywalem go dwa razy -
    dzwonil kurier z paczka (jakby nikogo nie bylo to by zadzwonil sam na GSM).
    Za to doskonale sprawdza sie u mnie zamek szyfrowy z obu stron murowanego
    slupka - za pomoca dwoch kodow mozna otworzyc albo brame albo furtke.
    Rodzina i znajomi znaja kody i sami sobie otwieraja i wchodza - ja rowniez
    korzystam z tego baaaaaardzo czesto (furtke musze miec zawsze zamknieta -
    pies), praktycznie kilka razy dziennie. Gdybym mial to robic zwyklym kluczem
    albo pilotem to bym do glowy dostal :) Polecam!
    pamiętasz model zamka?
    który potrafi sterować dwoma elektrozaczepami??