  • Data: 2011-12-11 06:52:38
    Temat: Re: drewno kominkowe, jakie i jak kupic
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Piszcie dalej, piszcie. W koncu widac kto tu jest ekspertem od
    > "rekreacyjnego" palenia w kominku ha ha ha :D

    A chcesz kogoś zdemaskować ??? :-)))
    Ja palę w moim piecyku kaflowym :-P nie w żadnym tam nieefektywnym kominku.
    Robię to dlatego, że sprawia mi to ogromną frajdę, a i pewno
    oszczędności przynosi - te kilka kg węgla mniej na dobę mi schodzi. Nie
    muszę tego robić, bo CO daje radę i jak mi się już znudzi i spalę całe
    zapasy, to oleję sprawę :-), a piecyk zostanie na zimne letnie oraz
    jesienno-wiosenne dni, kiedy CO nie pracuje.

    pozdr
    Robert G.