  • Data: 2011-12-11 09:30:17
    Temat: Re: drewno kominkowe, jakie i jak kupic
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > ale czemu uwazasz ze kaflok ma ?? :)

    Bo ma... :-P

    Dotknij sobie rury Twojego kominka ręką w czasie, kiedy palisz i oceń
    organoleptycznie temperaturę - o ile Ci się trwale nie przyklei skóra...
    Ja dotykam rury u siebie i... mogę tak trzymać rękę na tej rurze aż mi
    się znudzi - lekko tylko parzy. Te ok 8 mb kanałów dymowych wewnątrz
    pieca robią swoje - ciepło zostaje, a nie wylatuje do komina.
    Niższa temperatura spalin = wyższa sprawność odzyskiwania ciepła.

    pozdr
    Robert G.