  • Data: 2012-07-12 10:31:40
    Temat: Re: drzewa
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:jtlujc$h3q$1@usenet.news.interia.pl...

    > W tym przypadku akurat strażacy poszli Ci mocno na rękę. Do obowiązków
    > straży nie należy usuwanie gniazd os. Osy powinny usuwać firmy
    > dezynsekcyjne. Straż ma udzielać pomocy tylko w przypadku bezpośredniego
    > zagrożenia życia lub zdrowia. Czy to gniazdo stanowiło takie zagrożenie?

    Udowodnij, że roje os nie stanowią bezpośrednioego zagrożenia.
    Poczytaj wcześniej na temat wstrząsu anafilaktycznego.
    Poczytaj choćby o znanej, polskiej aktorce
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ewa_Sa%C5%82acka
    Takie typowo polskie pier....nie. Każdy Polak wie lepiej co innemu wolno, na
    co ma wydawać swoje pieniądze i do kogo mu wolno zwracać się po pomoc.
    Skoro podjęli akcję to znaczy, że uznali stan bezpośredniego zagrożenia i
    nic Ci do tego.

    Poza tym nie mnie jest oceniać stopień zagrożenia.
    Nie mam zamiaru się zastanawiać, czy osy, przez które spadłem z drabiny
    stanowią realne zagrożenie czy też nie. Akurat zacząłem wykonywać prace
    remontowe przybijając młotkiem deski, przez co skończyło się atakiem os i
    kilkoma ukąszeniami/użądleniami. Na szczęście nie jestem uczulony na jad os,
    ale niby dlaczego miałem ryzykować z pozostałą częścią rodziny, zwłaszcza
    żoną i dzieckiem, które są alergiczkami? Nie mnie oceniać czy osy latające
    po strychu i te, które wleciały do pokoju mają pokojowe nastawienie. Jak
    tylko zobaczyłem kilka gniazd na strychu i rój os tam latających, kazałem
    natychmiast całej rodzinie opuścić dom i zadzowniłem po Straż Pożarną, bo
    wiem, że Straż Pożarna posiada odpowiedni sprzęt i przeszkolonych ludzi do
    usuwania takich zagrożeń.

    > Poza tym, zgodnie z Prawem budowlanym, zapewnienie bezpiecznego
    > korzystania z obiektu jest obowiązkiem zarządcy. Jakby strażacy byli
    > złośliwi, powinni przyjechać, zabezpieczyć budynek, tzn. wyprowadzić
    > ludzi, otaśmować i nakazać zarządcy (tu pewnie Tobie) doprowadzić budynek
    > do stanu używalności, czyli usunąć zagrożenie.

    Mieliśmy zamieszkać na ulicy?
    Weź się trochę zastanów zanim kolejny raz napiszesz taką bzdurę. To, że Ty
    byś z całą pewnością tak zrobił w to nie wątpię, ale na szczęście nie
    wszędzie są zatrudniani tacy złośliwi upierdliwcy. Czasami zdarzają się w
    urzędach i dlatego mamy takie zdanie o urzędnikach jakie mamy.

    > Podsumowując - zamiast wzywać straż pożarną, powinieneś we własnym
    > zakresie zlecić usunięcie gniazda firmie dezynsekcyjnej. Bo w ten sposób
    > ufundowałeś sobie z publicznej kasy darmową dezynsekcję.

    Jak się rozbijesz samochodem na drzewie, bo niedostosujesz prędkość jazdy do
    panujących warunków na drodze to także sobie ufundujesz "wycinanie" oraz
    neutralizowanie szkodliwych dla środowiska substancji (paliwo, kwas siarkowy
    z akumulatora) na koszt publicznej kasy. W tej sytuacji nie masz prawa
    korzystać z pomocy Straży Pożarnej, bo przecież sam do tego doprowadziłeś.
    Wiesz, to jest takie typowo polskie pierdo....nie.

    > Ludzie dzwoniący w sprawie os na telefony alarmowe nie zdają sobie nawet
    > sprawy, że w tym samym momencie gdzieś może się palić, gdzieś może być
    > wypadek, albo ktoś inny potrzebować może pomocy straży pożarnej.

    Jak będzie Ci się paliła chałupa to nie wzywaj Straży Pożarnej, bo może
    gdzieś się palić bardziej i są oni tam bardziej potrzebni.

    > W MSK we Wrocławiu non stop dzwonią telefony w sprawie usunięcia gniazd
    > os. Kiedyś nawet zadzwonił gość, że mu osa chodzi wleciała do pokoju :).

    Kolego, gdyby to była jedna osa to nawet nie chciało by mi się wyciągać
    telefonu, ale nie było się nad czym zastanawiać w przypadku kilku gniazd na
    strychu, gdzie tuż za drzwiami jest kuchnia i pokój, do którego wleciało
    kilka os jak otworzyłem drzwi na strych, aby zobaczyć co tam się dzieje i
    skąd te osy się wzięły.