  • Data: 2012-07-12 11:36:30
    Temat: Re: drzewa
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-12 11:12, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A na dowód moja sytuacja. W budce dla ptaszków gniazdo urządziły sobie
    > szerszenie.
    > Telefon do straży, przyjechali ze sprzętem "gaz pała, worek" i
    > pojechali. Rok wcześniej w domu po sąsiedzku ganiali po dachu i
    > podnosili dachówki.
    > Nikt nie zadawał pytań.

    Ale po powrocie do jednostki komentowali: "kurwa, znowu musieliśmy robić
    za firmę dezynsekcyjną u barana, który nie potrafi sobie poradzić z
    paroma owadami". Wiem jak takie akcje się komentuje, bo znam to od
    kuchni (choć nie jestem strażakiem).

    Człowieku, ściągałeś cały wóz bojowy do paru owadów. Wiesz ile taka
    akcja kosztuje? Wiesz o ile mniej zapłaciłbyś, gdybyś wezwał fachowca?
    Przyjechałby samochodem osobowym sam, lub z jakimś pomocnikiem i
    dokładnie tak samo usunąłby to gniazdo. Zapłaciłbyś może z 200 złotych.
    Już pomijam tu fakt obniżenia sprawności bojowej jednostki straży
    pożarnej, bo jeden z wozów był na usuwaniu pszczółek.

    Pozdrawiam,
    MW