  • Data: 2010-01-21 19:40:43
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne - jakie?
    Od: "Marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Po zmyciu jednym preparatem nanosi się spec-
    > mleczko, któe po godzinie wysycha i tworzy twardą ale elastyczną i
    > przezroczystą powłokę ochronną.

    Witam!

    Czepiam sie, ale co to znaczy: twardą ale elasyczną powłokę?
    Szkło jest twarde, a elestyczne ... np. lepik na dachu w ciepłe dni.
    Czepiam się, bo miałem do czynienia z różnymi powłokami do drewna, a poza
    tym wiem, że jak coś jest elstyczne to kosztem swojej twardości i
    odwrotnie..

    Pozdrawiam! "Czepialski"