  • Data: 2011-06-14 12:49:49
    Temat: Re: duza, murowana wanna / jacuzzi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 13:37, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Jakiś karkołomny wydaje mi się ten pomysł. To już lepiej wylać z
    > wodoszczelnego betonu i wyłożyć jakąś mozaiką, ale zeszlifowaną, żeby
    > dupska nie podrapała.

    Na siedzisko mozna dac drewno - niektore egzotyki wytrzymuja pod woda
    bez problemu :)

    > Ale gdybyś naprawde chciał się za to brać, to zapoznaj się z techniką
    > wykonywania laminatów epoksydowych lub poliestrowych. Nasączasz specjalną
    > tkaninę żywicą i po utwardzeniu masz wodoszczelną skorupę. Nie wiem tylko
    > ile kosztowało by tak wykonane jaccuzi.

    No wlasnie..

    > Tyle tylko że ten plastikowy szajs możesz ładnie ocieplić i nie marnować
    > pieniędzy na grzanie betonu. Dodatkowo w wersji betonowej widzę

    Betonowa skorupe tez moge dokladnie ocieplic z kazdej strony twardym
    styro - na to siatka, klej, kafle :)

    > potencjalne problemy z utrzymaniem higieny i ogólnie czystości. Piwnica

    Kabine prysznicowa tez mam cala w kaflach (bez brodzika) i nie ma
    zadnego problemu z utrzymaniem w czystosci.

    > ciemna wilgotna.. wiele paskudztw uwielbia takie warunki.

    Wilgotna nie jest - wentylacja mechaniczna, mam wyciag tuz nad
    planowanym jacuzzi, wlot swiezego - 6m dalej. Ciemna - bez znaczenia -
    takie jacuzzi i tak sie przeciez przykrywa grubym izolacyjnym
    materialem ktory swiatla nie przepusci :)
    pozdr.

    --
    Adam