  • Date: Thu, 18 Nov 2010 15:16:32 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)

    W dniu 18.11.2010 14:40, Adam Szendzielorz pisze:

    > Wjezdzam do podziemnego parkingu, pozatym u mnie nie ma sklepow do
    > ktorych zeby dojechac - trzeba otwierac brame ;-)

    Ale trzeba przejść przez śnieg i deszcz, tam gdzie nie ma podziemnych ;->

    > No ja akurat nie musze bo jezdze terenowka i przejezdzam bez problemu
    > przez polmetrowa warstwe sniegu, skutecznie ja oponami odsniezajac ;-)

    O, to możemy teraz porównać zużycie paliwa ;->

    > To pokaz zdjecia. Ja pokaze swoja. Porownamy :) Przypominam ze moja ma
    > dodatkowo markowy naped warty 1,5k i ocynk + malowanie proszkowe
    > powinny jej pozwolic na dzialanie przez nastepne 30 lat bez
    > koniecznosci malowania co sezon :)

    > Co wewnatrz? Brame masz wewnatrz? Piszesz o drewnianej bramie za 450
    > pln. Wierzysz w to, ze bedzie sie nadawala do malowania dopiero po 10-
    > ciu latach? Optymista :D Ja mysle ze po 10-ciu latach braku

    A, brama... To co 4 lata będzie, jak teraz odstawię drugą warstwę.

    > konwerwacji ona sie poprostu rozsypie. Z jakiego drewna ja masz ?
    > Sadzac po cenie to chyba niezbyt trwalego.

    Sosna. I wystarczy.

    > No to plus za pomyslowosc :>

    Wystarczy dać parę rzeczy trochę krzywo - tylko w odpowiednią stronę - i
    jest cymes :)

    > Pewnie, ze tak. A ja nie musze wcale odsniezac i brama sobie sama
    > radzi ;)

    Na całym podjeździe? ;->

    FYI: ostatniej zimy, jak przez jakiś czas nie odśnieżałem, to na
    podjeździe (pomijając okolicę bramy, gdzie siłą rzeczy otwierając
    przesuwałem śnieg) uzbierało mi się ponad pół metra częściowo ubitego i
    zlodowaciałego śniegu. Na piechotę jakoś szło, ale jak przyjechałem
    samochodem....