  • Data: 2013-08-23 14:50:45
    Temat: Re: dynia olbrzymia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tadeusz Smal posadził w tym roku na pryzmach kompostowych
    3 sadzonki dyni olbrzymiej, które rozrosły się na prawie 30m.kw:

    > muszę troche ograniczyc je.
    > Zawiązanych jest kilka owoców i zastanawiam się czy o tej porze
    > roku, mając po 40cm średnicy nadają się one do spożytkowania?
    > Jeśli tak to co polecacie?

    Leczo z dyni. Im dynia młodsza, tym lepiej w zasadzie. Co roku znajomi
    nas obdarowują dyniami, na które u nich urodzaj wielki. Można też w ocet
    wsadzić, ale kto to w takich ilościach później zje.

    Jarek

    --
    "Mnie się zdarzyło, że z ogródka sąsiada wyrósł po mojej stronie płotu melon
    tak olbrzymi, tak monstrualny, tak rekordowy, że wprowadził w zdumienie