    From: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Tue, 15 Jun 2010 18:38:54 +0000 (UTC)

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Użytkownik "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jestem bardzo innowacyjny. Z angielska zwie się to early adopter. Jednak
    > uważm na ekonomię. Z internetu korzystam już od około 1996-1997 roku,
    > komputerów od 20 lat, GPS kilkanaście lat. Komórkę (1,5 kg) miałem jako
    > drugi w moim mieście.
    No, nie wątpię. Czytalismy tu nieco o Twojej inwacyjnosci w czasie
    budowy domu.Nie było dla Ciebie tego nadto?? czasem?? Odpocząłeś..?

    > Zaprzeczasz sam sobie. "Musi kosztować" - "tańsza energia". Bełkot.
    Przecież nikt rozsadny nie mówi , że uzyskanie tańszej energii nie
    kosztuje. Blisko widzę jak drogie odwierty geotermalne w Uniejowie grzeja
    teraz domy, baseny, boiska sportowe a w przyszlosci jeszcze co nieco.. No
    przeciez tez darmo nie powstały. Też bełkot??
    A z drugiej strony ( bardziej tej od adwersarzy, budowa i rozkrecenie
    takiego Bełchatowa to takie niewinne i tanie. I nie od razu elektrofiltry
    załozono..!!! też bełkot??

    > Zgadzam się. Zwłaszcza że inni stawiają kroki w tył. Ja poczekam.
    Masz prawo- wolny kraj...

    > Są nieopłacalne i szpecą krajobraz. To, że szpecą można sie zgodzić.A co
    z elektrowni i innych instalacji widoki Ci nie przeszkadzają..?? Czy są
    nieopłacalne, to sam pomyslisz, w spokojnej chwili, moze jeszcze nie
    dzisiaj..

    > Czy ja Ci zabraniam? Ty sobie rób, a ja będę się naśmiewał.
    Widzisz, ja na swoim domu akurat solarów nie robie, bo mieszkam w lesie.
    Ale z innych nie nasmiewam się, może z jakiegos tam powodu...

    > Mnie nie drażni czyjś koszt, a nawet cudza głupota.
    Niby tolerancja, ale z dozą szyderstwa..Cóz, wolny kraj,-

    > Za parę lat jeśli będę miał solary, to będzie to miało sens ekonomiczny.
    Aaaaaa ! przeciez jesteś inowacyjny! Nie zapominajmy!!
    > Teraz to Ty jesteś pseudoekolog i lansujesz się solarami na dachu. Wiesz
    jak
    > jest niszczone środowisko podczas produkcji solarów?
    To wysiadaj z samochodu bo wiesz zapewne ile uzyto materiałów i ile
    niszczone jest środowisko przy jego produkcji. Chodż w owczej skórze -
    czysta forma!

    Czasem obserwuję, że niektórzy lubią sie wykrzyczeć.Meritum tu mało,
    albo zbaczamy lekko. I nie chciałbym wierzyć, że powodem jest frustracja,
    czyjeś niezadowolenie. Ale - Śmiech to ponoć zdrowie - dobrze jest pośmiać
    się, pobełkotac nad Bełkotką( Iwonicz Zdrój) Tam wszak płynie
    energia. Pozdrawia~M