  • Data: 2010-06-17 06:13:57
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Ja liczę koszt wody dla 12 miesięcy. Dlaczego liczysz tylko koszty
    > latem??? Zimą się nie myjesz?

    > Pełen koszt instalacji CW na cały rok, wraz z innymi instalacjami
    > niezbędnymi: gazowa, kominowa itp.

    Ech. Znowu nie czytasz. Masz dwa scenariusze gaz bez solara, gaz z
    solarem. W obu scenariuszach używasz gazu, więc koszt instalacji jest
    taki sam. Różnica między używaniem i nieużywaniem solara wynosi ok.
    150zł miesięcznie ale tylko w niektórych miesiącach.

    Możesz sobie dowolny wydumany koszt dopisać do obu scenariuszy. Nawet i
    2000zł za kawałek stalowej rury (chociaż nie wiem, kto cię tak chciał
    orżnąć na kominie).

    M.