  • Data: 2010-08-23 23:46:08
    Temat: Re: elektryka - podlaczenie
    Od: janek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sie, 00:01, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Użytkownik "janek" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:b7ddbf76-eb2b-4b3b-b9f9-019717a68db2@
    f42g2000yqn.googlegroups.com...

    z28g2000yqh.googlegroups.com...

    > jeżeli  w obwodzie  wtórnym cokolwiek sie stanie to po stronie
    > pierwotnej zwiekszy sie co najwyżej prąd ale  nie  będzie różnicy
    > natężenia między neutralnym a fazowym
    > ===============
    >
    > Mamy trzy przewody do czarnej skrzynki.
    > Dwoma płynie prąd, a trzecim nie.
    > Teraz trzecim zaczyna też płynąć prąd. Co się stanie na pozostałych?
    >
    > No... kaman!
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    w sumie żeby było jasne to sprawa wygląda tak : różnicówka
    zabezpiecza obwód który dostarcza napięcie do
    transformatora ,natomiast za transformatorem ta różnicówka juz nie
    bierze udziału bo po to stosuje się separacje by nie nastąpiło
    porażenie jeżeli dotkniemy któregoś z przewodów (obwodu wtornego sie
    nie uziemnia)
    natomiast gdu dotkniesz obydwóch to Cię porazi i tu zgodze sie z twym
    pierwszym zdaniem że różnicówka nie ma tu nic do rzeczy bo nie ma
    warunków by zadziała
    pozdrawiam