    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 29 Jun 2013 06:20:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: filtr wody na caly dom
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 29 czerwca 2013 14:11:49 UTC+2 użytkownik Lukasz Kozicki napisał:

    > Zgadza się. 25 kg worek raz na 3-4 tygodnie.
    >

    > ŁK

    To jak kupić sól po 70 groszy za kilogram to wyjdzie cirka jebałt 250 złotych rocznie
    + koszt transportu. Super interes. Wiesz ze jak są tratwy ratunkowe na statkach to na
    wyposażeniu jest w nich słodka woda i proste urządzenie do odsalania wody słonej.
    Woda w której jest dużo sodu nie nadaje się do picia. To że z demineralizatora
    regenerowanego solą kuchenną nie leci słona woda nie znaczy że nie zawiera sodu. Woda
    po demineralizacji solą kuchenną nadaje się do celów takich jak pranie, zmywanie. Do
    mycia też się nadaje ale trzeba zużyć więcej mydła lub używać mydeł przeznaczonych do
    wody słonej, bo takie zwykłe słabo się mydli i pieni. Ponieważ tak demineralizowana
    woda nadaje się do zmywarek to każda zmywarka ma swój prywatny demineralizator. Jakąś
    unikatową pralkę z takim wynalazkiem też kiedyś widziałem. Odejmij od tego tysiąca
    złotych 250 na sól. Pozostaje hipotetyczne 750 złotych. Wypadało by odjąć amortyzację
    demineralizatora i po pewnym czasie koszt tabletek na nadciśnienie. Bo nie ma wafla
    że jak ktoś pije wodę z nadmierną zawartością sodu to nadciśnienie dostanie na 100%.