  • Data: 2013-06-30 20:21:48
    Temat: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 19:08:24 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > A bo ja wiem, 300mkw to praktycznie dom jest. jedni mówią że w 3 dni,
    > inni że spokojnie w 2dni zrobią. Wszyscy mówią że za tydzień, dwa, a ja

    Wolni jacys ;) U mnie 280m2 robili w jeden dzien :)

    > potrzebuję już.
    > Czy 60km to daleko... chyba nie, dobrą ofertę na sufit hali dostałem z
    > W-wy, więc jakoś sobie radzą z odległościami.

    To z mojego telefonu na szybko trzy lokalne firmy:

    Wszystkie sprawdzone przeze mnie albo sasiadow / znajomych.

    > Boję się jednego, że trafię na ekipę która będzie miała czas tylko
    > dlatego, że jest tak fatalna.

    Z wylewkami nie jest tak zle jak np. z tynkami, bo jeden dom robia w jeden dzien, a
    nie 1-3 tyg jak tynkarze :) Ja robilem na trzy raty moje wylewki (oni mi tez robili
    a'la "chudziaka" w piwnicy na piasku bo mi sie nie chcialo samemu wylewac :) i za
    kazdym razem spokojnie ten jeden dzien w tygodniu kazdy mial wolny i mozna sie bylo
    dopasowac. Z terminowoscia zadnego problemu - jak sie umowili to przyjezdzali.

    > Na razie obdzwoniłem kilka firm i powiem Ci, że zupełnie nie wiem czy
    > ktokolwiek się pojawi jutro na budowie. Jakoś tak nikt konkretnie nie
    > rozmawiał. Mam złe przeczucia, że temat przeciągnie się do końca
    > tygodnia (wtedy mam obiecaną dobrą firmę).

    To dziwne, ja mialem zupelnie inne doswiadczenia z wylewkarzami!
    Powodzenia ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.