    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Date: Wed, 03 Jul 2013 23:12:48 +0200

    > Moim zdaniem - nie powinno, acz oczywiscie najlepiej jakbys ten ciezar
    > rozlozyl na wieksza powierzchnie - a przynajmniej nie stawial sejfu
    > na np. czterech waskich nozkach :-))

    Słyszałem, że narożniki są słabe, trzeba więc sejf na środku ;)

    > Kazda ekipa inaczej zaleca. Jedni mi kazali podlewac codziennie, drudzy
    > lekko zwilzyc jak zwiaze (po 24-30h w zaleznosci od pogody) i przykryc
    > folia, a trzeci - w ogole nic nie robic ;-) Robilem roznie i w sumie w kazdym
    > przypadku bylo OK. Pamietaj tylko jak tam masz podlogowke zeby wstrzymac sie
    > z wygrzewaniem jak najpozniej sie da. I zaczac wygrzewanie od niskich
    > temperatur i codziennie lekko podnosic. Inaczej moze sie powyginac (moga sie
    > uniesc rogi).

    Ja na dzień dobry usłyszałem, że mam to pielęgnować przez 2 tygodnie!
    A ja planowałem w 3 dni po wylaniu zrobić sobie tam magazyn dla
    przykładowo styropianu elewacyjnego. Ech... plany. :(
    Co do grzania... rozpocznę pewnie w listopadzie :) A o powolnym starcie
    też słyszałem, podobno nawet sterowniki czasami mają do tego program.

    > Wszystko zalezy od wylewkarzy - mimo ze potem to i tak maszyna zaciera to
    > jednak samo polozenie tez ma na wiekszych powierzchniach znaczenie.

    Mają jakieś mechaniczne zacieraczki blaszane - szacuję fi 60cm.

    > U mnie nie znalazlem miejsca gdzie byloby na lacie 2m wiecej jak 1mm dolka :)

    No to rewelacja,znaczy da się!

    > Naprawde "jak stol" ! Kafelki na tym klasc to bajka - malpa by dala rade.
    > Cala lazienke i przedpokoj kladlem na grzebien 2mm (po docisnieciu warstwa
    > kleju ma 1mm) :-)) W ogole nie trzeba nic rownac - po prostu smarujesz,
    > dobijasz kafle na maksa i jest rowno ;)

    Jak znam życie, to tak nie będę miał. W ogóle mam lekkiego pecha chyba.
    Wczoraj koparka wpadła do wykopu i łychą ścianę dziabnęła. Niby
    niegroźnie, ale jednak. Studzienka kanalizacyjna też już oberwała. Parę
    razy pogoda tak się spaprała, że wykopy pod dreny się osunęły. Samo życie.

    No dobra, ile mogę przyjąć jako dobrze wykonana wylewka, a od jakiej
    wartości zacząć kręcić nosem?

    Miłego.
    Irek.N.