  • Data: 2009-09-13 20:12:15
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jhor$kei$1@inews.gazeta.pl...

    > Maniuś, ale weź sobie sprawdź kiedy Musiał o tym pisał ;)

    To prawda, ale...

    > A jak na grupie ktoś napiszę że go ufo porwało to co?

    no wlasnie, to pokutuje do dzis. Jak zechcesz to znajdziesz tu podobne
    problemy do dyskusji. Nie tak dawno temu o tym dyskutowalismy jak to nie
    zabije nikogo w uziemionej wannie wpadajaca suszarka do wlosow. Bylo nawet
    kilka ciekawych teori, o roznicowkach nie wspomne. Niejaki Kiki ma ich po
    dwie stopniowo na wszelki wypadek.

    > No weź się nie obrażaj ;)

    W zyciu nie. Omijam tylko idiotow.

    > Pralka kopie?
    > Czyli jest różnica potencjałów, weź mi napisz między czy a czym.

    Podlaczam pralke do gniazda i dotykam jedna reka do pralki, druga do
    kaloryfera, albo do bateri. Efekt czuje laskotanie. Nie sprawdzalem pralki
    probowka, ale podejzewam ze sie zaswieci.

    > Ja kiedyś miałem sytuację, że wydawało się że kran w łazience kopie, bo
    > jak
    > sie go dotykało to faktycznie kopał.
    > Ale problem nie był w kranie tylko w podłodze (!)
    > Śledztwo wykazało, że w sąsiadującej kuchni był uwalony przewód
    > poprowadzony w
    > podłodze (!) i potencjał rozwlekał się po zbrojeniu.
    > Poważ piszę.
    > Zważ teraz, że gdyby to zbrojenie był podłączone do wyrównawczego to
    > podłoga
    > by nie kopała.
    > Więc?

    To jest mozliwe. Nie zobacze probowka skad prad plynie, ale moze byc jak
    piszesz, to stara chalupa.

    Pozdro.. TK