  • Data: 2009-09-14 21:42:32
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8mauo$t14$1@inews.gazeta.pl...

    > To że nie widzę nic złego w tym, że 70.letnia babcia na Kleparzu sprzedaje
    > bez
    > vatu (a nawet wogóle bez rejestracji działalności gospodarczej!)
    > kilkanaście
    > bukiecików dziennie nie znaczy że kradnę w Niemczech auta i sprzedaję je
    > na
    > części w Rosji.
    > Kuźwa, Wasza logika mnie rozpierdziela :o

    Chwila, chwila, wcześniej rozmawialiśmy o usługach w branży instalatorskiej
    i o Twojej, mojej firmie.
    Nic nie wspominałeś o babci handlującej kwatkami, zatem logicznym jest, ze
    Twoja wypowiedź odnosi się to tematu rozmowy.
    Tak więc nie rób z nasz wszystkich idiotów tylko zastanów się, gdzie samemu
    popełniasz błędy.

    > To może napisz jakie "takie", OK?

    Może sam chcesz o tym opowiedzieć ? :D

    > Zatrudniałem kiedyś przez kilka miesięcy kogoś z dalekiej rodziny. Na
    > czarno.
    > Powiem szczerze, z litości, pożytek z niego był żaden, aż w końcu mu z
    > bólem
    > serca podziękowałem. Pozostaje bez pracy, czasem dzwoni czy nie mam roboty
    > ale
    > kłamię, że nie mam. Nie prowadzę wszak grupy terapeutycznej dla osób z
    > problemami alkoholowymi.

    Nie przejmuj się, ja miałem ten sam problem i sporo straconej kasy z tego
    powodu :D
    Ale prawda jednak jest taka, że aby prowadzić swój interes i móc utrzymywać
    pracowników i ich rodziny trzeba być dla tych pracowników chu....m i
    skur....nem, nawet jeżeli są to Twoi krewni.

    > Dokładnie tak, bo ja do krusu dopłacam a do mojego zusu nikt nie dopłaca,
    > płacę dużo więcej niż "średnia". Będę (jak dożyję) płacił ten zus do 65
    > roku
    > życia a nie jak niektórzy do 40. czy 50.

    A nie przyszło Ci do głowy, ze w KRUS-ie po prostu nie nauczyli się jeszcze
    kraść tak jak w ZUS-ie i dlatego stać ich na niższe składki ?

    Pytasz czy potwierdzasz ? ;D