  • Data: 2009-09-21 08:34:31
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr napisał:
    > Uff, dobrnąłem do końca i już nawet miałem nie pisać, ale sumienie nie
    > pozwala. Konkluzja tej dyskusji wg mnie jest taka.
    > 1. Klient ma ofertę złożenia skrzynki za 100-200zł i pomiarów za następne
    > tyle wykonanych w jeden dzień. Nie zastanawia go czemu obok kopacz rowów na
    > jego działce
    > tez tyle samo chce. Nie widzi różnicy w wymaganej wiedzy i doświadczeniu
    > tylko patrzy na to przez pryzmat wolnego rynku. Później wstydzi się pokazać
    > jak ma złożoną ową taniość( chyba, że przeoczyłem link do fotki).
> [...]
    Albo z drugiej strony, przychodzi Wykonawca, który za 20 modułów w
    rozdzielni chce 1500 zł, a drugi weźmie za tą samą robotę, wykonaną tak
    samo weźmie 700 zł, ale wg niektórych Wykonawców to jest oszust, nie
    płaci podatków i cudze krowy doi. A może po prostu jest mniej pazerny ?
    Niestety przy robociźnie nie ma prostego przełożenia drogo=dobrze, a
    tanio=źle, czasem ten za 500 będzie bardziej staranny, lepszy od tego za
    1000.
    W mojej okolicy cena za 1 pole to 20-25zł, przy czym, trójfazowe są
    liczone jako jedno pole. Czy to drogo czy tanio nie wiem, nie
    zastanawiałem się, zapłaciłem i po krzyku.

    pozdrawiam
    rafał