  • Data: 2009-09-22 01:42:08
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 22:34, "Collet" <r...@w...pl> wrote:

    > piekarz-elektryk tez potrafi zalozyc gniazdko, ale prawidlowo dobrac  i
    > zamontowac RCD to juz dla wielu jest problem ... nie wspominajac o
    > polaczeniu schodowym, z ktorym maja problem wszyscy domorosli elektrycy, a
    > konczac na krzyzowym ... oczywiscie za licznikiem mozna robic co sie podoba,
    > tylko pozniej placz i zgrzytanie zebow, bo wywala bezpieczniki, albo cos sie
    > pali

    Czyli chcesz powiedzieć, że pan "Kazio" który ukończył zaledwie
    zawodówkę (a może i nie) oraz wspomniany krótki kursik jest
    inteligentniejszy ode mnie (mgr inż.) i ja za żadne skarby nie pojmę o
    co w tych drucikach biega, nawet jeżeli będę miał to czarno na białym
    opisane?
    ;-)

    Bo elektrycy to nadludzie s_o_m!
    ;-)