  • Data: 2017-12-26 08:39:22
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-25 o 23:43, Kris pisze:

    > dużo jeszcze pierdół napiszesz?

    A Ty po co piszesz te pierdoły?

    > Palenie śmieci- rodzina statystyczna to z dwa worki na tydzień wygeneruje
    > Nawet gdyby to spalić chcieli to z 5 minut ognia z tego będzie

    I to ma usprawiedliwiać to co oni robią?
    Myślisz, że latem to oni palą cały dzień, aby nagrzać 100 czy 200 litrów
    wody do kąpieli? Wystarczy wrzucić jedną plastikową butelkę z resztkami
    płynu do mycia naczyń czy do płukania tkanin, żeby śmieciuch przez
    przynajmniej godzinę generował ostry, gryzący smród.  Czy wiesz jak
    długo będzie się spalał kawałek opony i ile wydzieli syfu?

    > a po co palić jak gmina odbiera?

    Może u Ciebie odbiera. W mojej gminie miesiąc w miesiąc gmina nie
    wywiązuje się ze swoich obowiązków. Nie są odbierane wszystkie śmieci.
    Zabierają tylko to co znajduje się w oznaczonym koszu. Mieli też
    zabierać wszystkie śmieci, które wystawiane były w workach obok
    pojemnika. Ludzie wystawiają w workach i te śmieci nie są zabierane.
    Gmina zaś twierdzi, że nic z tym nie są w stanie zrobić, bo firma z
    którą podpisali umowy odmawia zabierania tych śmieci. Radzą je przywozić
    do PSZOK-u. Co jakiś czas są awantury. Ludzie przywożą te śmieci do
    urzędu gminy.