  • Data: 2017-12-26 11:01:12
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-26 o 09:42, Kris pisze:

    > Że co?
    > Wielokrotnie tu pisałeś że kotły różnej maści instalujesz
    > Wrzuć przy najbliższej okazji taką butelke do kotła i zobacz jak długo się pali

    Ile razy już to robiłeś?

    > I żeby nie bylo- nie jestem za paleniem butelek ale bzdurzysz
    > U mnie jak pisałem wyżej ze dwa worki plastyków generujemy
    > Gdybym tym palił w piecu to wody ciepłej na jedą kąpiel bym nie dał rady zagrzaać
    pewnie

    Wytłumacz to tym, którzy uważają inaczej.

    > A próbuj kiedyś spalić opone w kotle w domku jednorodzinnym
    > Cały wieczór straciz żeby ją pociąć na kawałki mieszczące sie do kotła
    > A ile takich opon ma Kowalski do spalenia rocznie?
    > Jak 8 lat tu mieszkam to 4 opony miałem do utylizacji
    > Pół soboty bym pewnie stracił żeby je pociąć a energi z nich by było na kąpiel dla
    córki A po co ciąć i palić jak gmina odbierze.
    > Więc nie bzdurz o paleniu oponami

    Ja nie próbowałem, ale w dzieciństwie miałem sąsiadów, którzy często
    zwozili stare opony i nimi palili, bo jeden z synów właściciela domu
    pracował w PKS-ie. Nie raz widziałem jak cięli te opony i uwierz mi, że
    w ciągu jednej soboty potrafili pociąć co najmniej 20-30 sztuk.
    Przychodził do nich inny sąsiad, który miał zestaw narzędzi i niebywałą
    wprawę w cięciu tych opon. Oczywiście cała praca była mocno zakrapiana
    alkoholem i bardziej przypominała piknik, a na koniec był podział łupów.
    U sąsiadów oprócz węgla prawie zawsze leżała kupka pociętych opon.
    Z tych opon pozostawały tylko pierścienie, które przylegają do felgi, bo
    tam znajdowały się stalowe druty. Po odcięciu tych pierścieni reszta już
    szła im bardzo sprawnie. Wystarczył ostry, mocny i dość duży nóż/maczeta
    pobijany młotkiem lub obuchem siekiery. Co chwilę ten nóż był maczany w
    jakimś płynie. Czasami też jak ciężko szło to polewali te opony w
    trakcie cięcia. Co to był za płyn tego nie wiem, ale nie była to czysta
    woda. Bardziej przypominało mleko lub chłodziwo stosowane przy obrabiarkach.

    > Tia. Bajkopisarz z Ciebie

    Wybacz, ale jesteś zwykłym durniem. Rozumiem, gdyby to pisał Kogutek, bo
    to jest stary sklerociały tetryk. Ale Ty chyba jeszcze nie masz
    Alzheimera i potrafisz myśleć? Chyba, że się mylę?

    > albo gminni urzednicy niepełnosprawni umysłowo
    > U nas odkąd "ustawa śmieciowa" weszła to 3 razy firma odbierająca się zmieniła
    > Teraz odpady zabiera ode mnie firma z miejscowości 90km dalej.
    > Bo przetarg wygrała
    > Mi to wisi kto odbiera ale ani razu nie buło sytuacji żeby nie wzieli tego co wziąć
    mają
    > Jak kilka razy widziałem jak pojemnik biorą to wcale tam do rodka nie zaglądali
    > Bo i po co.

    U was to nie wszędzie. Mnie też wisi kto odbiera, ale nie wisi mi jak
    nie odbiera, a jest do tego zobowiązany.