  • Data: 2017-12-26 15:36:00
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz czym sie roznisz od Balcerka? Balcerek byl smieszny a ty jestes zalosny.
    Znajoma co jej market kazal nalepki nalepic ze towar z chin jest, teraz sasiad o
    nadprzyrodzonych mozliwosciach umozliwiajacych pociecie w sobote trzydziestu
    pancernych opon z ciezarowki. Oczywiscie dorabiasz ideologie ale tak kulawo ze na
    kilometr smierdzi klamstwem.

    Ale chociaż nie jestem chorym umysłowo, starym tetrykiem tak jak ty.
    Pancerny to jest tylko twój zakuty łeb, który wymyśla pancerne koła w
    seryjnych Starach i Jelczach, które za czasów PRL-u jeździły we flocie
    PKS-u :)

    Weź no się jebnij w ten zakuty łeb i przestań pierdolić od rzeczy, bo
    tylko robisz z siebie idiotę.