  • Data: 2017-12-26 11:07:14
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Tak w ogóle, to Wesołych Świąt wszystkim życzę.

    > A próbuj kiedyś spalić opone w kotle w domku jednorodzinnym
    > Cały wieczór straciz żeby ją pociąć na kawałki mieszczące sie do kotła
    > A ile takich opon ma Kowalski do spalenia rocznie?
    > Jak 8 lat tu mieszkam to 4 opony miałem do utylizacji
    > Pół soboty bym pewnie stracił żeby je pociąć a energi z nich by było na kąpiel dla
    córki A po co ciąć i palić jak gmina odbierze.
    > Więc nie bzdurz o paleniu oponami

    A co do meritum, to paliłem oponami.Z jedną było z pół godziny roboty bo trzeba
    było ją dociąć na elementy ciut większe od dłoni, ale spory dom ogrzewała przez
    pół dnia, jak nie dłużej .To nie był to docelowy materiał- dużo częściej
    paliłem inne wyroby z gumy, bez drutu.Ale guma była ta sama.Siarki było tam
    mniej niż w najlepszym węglu, a sadza...Z komina leciał niewielki, błękitny
    dym.Dom był na sporym osiedlu.
    Nie wiem , jak ci ludzie to robią, ale na pewno nie potrafią palić.
    Druga rzecz- palą PCV, lub styropian.W normalnych piecach tego spalić się nie da.
    Ale w większych ilościach pozbyć się bez kosztów też się nie da.Sprawdzałem.
    Więc palą. .
    Pozdro.abomito