  • Data: 2009-10-11 08:39:49
    Temat: Re: grubość ocieplenia domu ...
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:d6a47a7d-f5b6-4e56-a7f1-4679b4342a42@37g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 10 Paź, 10:18, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Patrzac jednak na koszty ogrzewania jakichs tam podobnych domow przy
    > porownywalnych warunkach nie widac powalajacych roznic. Rzekl bym, wszyscy
    > placa podobnie.

    dawal te 20cm styro na sciany jak placi za
    ogrzewanie tyle co ja ?" ;-) Tylko ze on przychodzi sobie do domu i
    siada w wygodnym fotelu, a Ty zapierdzielasz do kotlowni upaprac sie
    po pachy w czarnym weglu zeby dolozyc do pieca :)

    ------------------------------------

    Ciekawym porównaniem było by połączenie tego wątku
    z wątkiem "Czy już ogrzewacie".
    Sąsiedzi w nieocieplanych domach (Małopolska Zach. / Podbeskidzie)
    już palą (węglem, a jakże). W blokach też już włączyli.

    U mnie w domu póki co > 21 C i pieca gazowego na grzanie jeszcze nie
    włączałem.
    Thermopor 30 i "zaledwie" 10 cm styropianu + "zaledwie" 20 cm wełny na
    skosach.

    Pzdr

    JKK