  • Data: 2009-06-26 21:54:45
    Temat: Re: grubośćścian piwnicznych - 24 czy 38cm?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:49d1771d-2e1a-4e30-9bf9-c5330e3c368e@z34g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On 24 Cze, 12:47, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Bez jaj- za co ma więcej liczyć?- że połozy na murku dwa druty,?
    > takiego który by chciał za to więcej liczyć pogoniłbym jak psa z budowy.

    >Mam wrazenie, ze nie wiesz jak sie muruje ? :) Zaczyna sie od
    >wyciagniecia naroznikow. Czyli w dolnej warstwie juz jest polozonych
    >conajmniej kilka bloczkow, na ktorych leza inne. Jak teraz chcesz
    >wlozyc tam zbrojenie ? A moze wkladac je w trakcie wyciagania
    >naroznika ? Mozna, tylko ze potem z kazdej warstwy beda Ci wystawaly
    >takie kikuty po te ~60-70cm. Sprobuj teraz wlozyc *pod* kazde takie
> [...]

    Wiem jak się muruje, wiem też że wykonawca zawsze znajdzie pretekst aby
    domagać się wiecej kasy. Przeciez zadna łaska ze te zbrojenia położy. No
    chyba że inwetor nie chce zbrojenia- bo w miektórych
    przypadkach(wiekszości?) niepotrzebne jest.
    Za co chcesz więcej płacic? Za to że ma robić zgodnie ze sztuką? Nie rozumię
    tego. Moze jeszcze mam płacic za rekawice i spodnie które sobie zaprawą
    ubrudzi- bo murowanie to brudna robota czasami jest. Bloczki tez musi z
    palety gdzieś z placu nosić-to za to płacimy ekstra?
    Murowanie murowaniem, ale piach, wodę i cement trzeba do betoniarki sypać-
    inwestor powinien więc płacić ekstra za to;)))

    Kris