    Subject: Re: grzejecie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <57e7a4f2$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns89h3$9vt$1@node1.news.atman.pl>
    <57e7bad7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8eqa$21o$1@node2.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 25 Sep 2016 14:30:33 +0200

    > W sensie emisji ciapła przez szybę i grzania salonu - jak najbardziej
    > tak samo.

    Bzdura.

    > Możesz być bardziej precyzyjny czego dotyczy ten rofl?

    Masz spierdoloną podłogówkę i uważasz to za zaletę. Do tego śmieszy mnie
    to zalewanie kominka wodą. Najgłupsza rzecz, którą można zrobić przy
    kominku w którym zaczyna się gotować woda.

> [...]
    > powietrza przez zamknięte doloty wygrywal melodię, na koniec coś
    > chrupneło i kominek uzyskał dodatkowy wlot powietrza. Zrobił głupią
    > rzecz. No i co z tego, w szczegolności co z tego wynika dla osob które
    > kominki używają rekreacyjnie? Takich historii jak z rękawa a jednak to
    > jest mało ważny margines. To że latasz do spalonych kominków to wynika
    > z faktu że jesteś kolesiem od spalonych kominków. Ci od katastrof
    > lotniczych nie twierdzą że każdy samolot się rozbija bo głównie z
    > takimi mają do czynienia. Niue operaj statystyki na doświadczeniu.

    I w tym jest właśnie różnica, że w tradycyjnym kominku z rozprowadzeniem
    ciepłego powietrza takie sytuacje nie niosą za sobą takich konsekwencji.
    Nawet jak zbyt mocno nahajcujesz to tylko masz w domu zbyt ciepło. W
    kominku z płaszczem spalisz kominek i instalację.
    Poza tym nie jestem kolesiem od spalonych kominków. Raczej jestem
    kolesiem, który zapewnia ludziom wygodę i ekonomię w ogrzewaniu i bardzo
    często poprawiam błędy idiotów, którzy siebie nazywają instalatorami.

    > I słusznie. Kto Cie oklamał że palący w kominach mają baczenie na
    > ekonomie?

    Właśnie często ludzie na tej grupie powołują się na ekonomię, że podobno
    kominkiem jest taniej.
    Jestem

    > Ego? Kominki sluzą do zaspokajania ego? To coś nowego!

    W Twoim przypadku na pewno. Przecież pisałeś, że używasz, aby zaspokoić
    swoje zachcianki, kosztem zatruwanych sąsiadów i że nie robisz tego ze
    względów ekonomicznych lub braku innych możliwości.

    > , a przy tym pisze, że tak ich zatruwa, żeby samemu się nie truć.
    >
    > Proponuje żebyś przestał uzywać prąd z gniazdka w celu bezmyslnego
    > generowania bitow bo inaczej nazwę Cię hipokrytą ktory nie pojmuje ile
    > pyłu do atmosfery emitują elektrownie. Obiecujesz że od dzisiaj
    > będziesz miec internet na korbkę i bity z recyclingu?

    Elektrownie posiadają filtry. Poza tym są też elektrownie wodne w pełni
    ekologiczne.
    Tak więc przestań pier...ć głupoty.