  • Data: 2016-09-25 14:42:55
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-25 14:30, Uzytkownik wrote:
    > Masz spierdoloną podłogówkę i uważasz to za zaletę. Do tego śmieszy mnie
    > to zalewanie kominka wodą.

    Producentów kominkow z płaszczami jakby mniej smieszy skoro mają osobne
    obwody wodne do tego w płaszczu. Tak samo producentów zaworów awarynego
    zalewania wodą, stosowane też w piecach na paliwo stałe. Po polskiemu to
    się nazywa "funkcja strażak". Bardzo ciezko zagotować wodę w piecu z tym
    bajerem bo przepływ jest z dośc solidnej rury 1 cal i całkiem żwawy.

    Bo przecież, skoro montujesz kominki kilka razy dziennie, nie
    przypuszczam abys myślał że ja mowie o zalewaniu wodą c.o.

    > Najgłupsza rzecz, którą można zrobić przy
    > kominku w którym zaczyna się gotować woda.

    Ona sie nie zagotuje. Chyba że wodociągi zakręca wode, prądu zabranie i
    palisz tonę drewna. Wtedy się zagotuje.

    > I w tym jest właśnie różnica, że w tradycyjnym kominku z rozprowadzeniem
    > ciepłego powietrza takie sytuacje nie niosą za sobą takich konsekwencji.

    Ktore wystepują rownie rzadko jak kompetentni politycy. Za to te z
    rozprowadzaniem ciepła niosą z soba różnorakie konsekwencje, powiedzmy,
    dekoracyjno-geometryczne. Zupelnie jak ta żółta rura w salonie.

    > Nawet jak zbyt mocno nahajcujesz to tylko masz w domu zbyt ciepło. W
    > kominku z płaszczem spalisz kominek i instalację.

    W kominku strasznie cieżko zagotować wodę. Ma gownianą sprawność

    > Poza tym nie jestem kolesiem od spalonych kominków. Raczej jestem
    > kolesiem, który zapewnia ludziom wygodę i ekonomię w ogrzewaniu i bardzo
    > często poprawiam błędy idiotów, którzy siebie nazywają instalatorami.

    No popatrz to zupelnie jak ja, tylko ja to robie u siebie w domu.

    > W Twoim przypadku na pewno. Przecież pisałeś, że używasz, aby zaspokoić
    > swoje zachcianki, kosztem zatruwanych sąsiadów i że nie robisz tego ze
    > względów ekonomicznych lub braku innych możliwości.

    Ale jakie mam inne możliwości? Farelka? Czy żółta rura na scianie w salonie?

    > Elektrownie posiadają filtry. Poza tym są też elektrownie wodne w pełni
    > ekologiczne.

    Pewno. Mamy ich w tym kraju więcej niż związków zawodowych górników. A
    rzek ile! I strumieni! Przepraszam, unisła mnie próżnia patriotyczna.

    > Tak więc przestań pier...ć głupoty.

    Normalnie jak byś pierwszy raz trafił na grupach na kogoś kto pisze
    sarkastycznie a nie poddanie. Sorry, taki mam klimat.