  • Data: 2011-02-08 09:46:22
    Temat: Re: hałaśliwy okap -co robić?
    Od: "Maria" <M...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.ceneo.pl/10842s
    > Na pierwszym biegu jest prawie niesłyszalny, ale ciąg wystarczy do
    > opanowania gotującego się czajnika lub frytkownicy.
    > Drugi bieg jest słyszalny szum, ale nie ma brzęczenia blach jak w tanich
    > okapach itp. Drugi bieg wystarczy do frytkownicy albo przy zdejmowaniu
    > pokrywki garnka. Trzeci i czwarty bieg nie używam.
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Dzięki Wielkie!
    Skoro go używasz, to wierzę, że może tak być :) dlatego b. proszę o podanie
    parametrów instalacji do której jest przyłączony -jakie fi?. Skoro na 1-ce
    jest prawie niesłyszalny to fajno i o to mi chodzi.
    Teka próbuje zwalić wszsytko na instalację przyłączeniową.Sam okap ma
    orginalne przejście przy silniku 15 -> 12 cm i zalecany przewód 12 cm. My
    mamy przewód harmonijkowy 12 cm o długości ok. 1.5 m, ale orginalne
    przyłącze do pionu przy ścianie posiada redukcję 12->10cm, gdyż orginalna
    instalacja w bloku jest na fi 10cm! Dlatego wzywaliśny speców, którzy
    budowali tą wentylację, ale oni uważają, że 10cm to standard, wszędzie tak
    robią i wszscy są zadowoleni...