  • Data: 2010-02-21 11:01:00
    Temat: Re: huf haus - ciakawa sprawa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlli6c$amk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:hllgcq$5t0$1@news.onet.pl...

    > A skąd niby te oszczędności maja wynikać w trakcie budowy?
    > Niezauważyłem takiej tendencji.
    > Projekt to kilkadziesiat/ kilkaset kartek z których w trakcie budowy
    > wykorzystujesz niewielka część z reguły
    > JProjekt projektem a w trakcie budowy i tak wychodzą zmiany. To
    > nieuniknione. To co na projekcie wygladało ok na zywo po postawieniu ścian
    > wyglada inaczej i wtedy z reguły zastanawiasz się nad zmianami.
    > Ja uwazam że najlepiej robic tak:
> [...]
    Wyobrazasz sobie takiego huf-hausa projektowac na budowie??
    Przeciez tok postepowania przy projektowaniu ktory podal Kudlaty nie jest
    dla typowego domku polskiego.
    Ale jesli Ty wiesz czego chcesz to tylko chwala Ci ze potrafisz szybko
    ocenic przed rozpoczeciem robot danego etapu jak chcesz pozmieniac, ale
    myslisz ze malo jest ludzi ktorzy zmieniaja gdy juz jest jakis etap zrobiony
    na budowie? I myslisz ze wtedy wyburzenie jakies scianki dzialowej i
    postawienie jej gdzie indziej to jest tylko 500PLN?
    pozdrawiam
    Przemek