eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominekRe: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
  • Data: 2012-04-24 22:17:34
    Temat: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jn6tgl$k16$1@inews.gazeta.pl...

    > koszt rzedu 100zł/kW to chyba w inwestycji niezbyt dużo?

    Wszystko nie duzo w inwestycji. Dodatkowe 10kW to juz 1000zl, a zdaje sie
    1200zl. Za 1200 to juz mozna gniazda i wlaczniki do calego domu kupic, albo
    grzac pol sezonu za darmo. Wszystko zalezy, stowa tu, stowa tam..

    > nie ma takiej opcji, płacisz jw. i wymagasz. Energetyka sie martwi jak to
    > zrobic.

    No nie wiem. Zaraz sie zacznie, ze transformator za maly...

    > dlatego sie go stawia po bozemu a nie snuje czerstwe wizje :)

    Znaczy gdzie? W salonie?

    Pozdro.. TK