  • Data: 2013-10-24 19:21:15
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie chodzi o to ze musi sie myc w 50stC tylko jak korzysta z II taryfy
    >to musi zagrzac wyzej w nocy zeby pozniej korzystac za dnia :)
    >50stC w bojlerze 300l na cala dobe na 4 osobowa rodzine to IMHO bardzo
    >malo.
    >Ale przyznalem mu racje, nie wnikam w to kto ile razy i jak dlugo sie
    >kapie.

    Chłopie , ja mam taką taryfę że tani prąd mam od 22.00-6.00 i od 13.00-15.00
    w ciagu tygodnia.
    A tania taryfa dodatkowo zaczyna się od 22.00 w piątek i kończy w
    poniedziałek o 6:00 ..
    Bojler działa o 13.00-15.00 i 4:00-6:00.

    Kąpiel szybka pod prysznicem - 38 stopni. Głowica termostatyczna.

    >I on jeszcze na indukcji gotuje, komputerow uzywa i ma plazme 50' :))
    >Akurat. Plazma 200W nawet po 2h dziennie daje kolejne 12kWh = 7-8 pln (bo
    >w drogiej taryfie glownie chodzi). A gdzie gotowanie, oswietlenie, NKa,
    >komputery, sterownik, pompy i piec CO. W zyciu :)

    Ehhhh ...

    Widać nie liczysz że w ciągu 24 godzin , sprzęt który działa nonstop działa
    10 godzin w taniej taryfie ...
    Więc Twoje wyliczenia już nie są prawidłowe ...

    Z drugiej strony po co ja mam się tłumaczyć ? Dałem skan faktury , dałem
    skan z wykresu zużycia prądu rocznego , dałem nawet wydruki rozliczeń.