  • Data: 2015-09-09 12:35:10
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 września 2015 12:24:12 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a ja nie chcę tu chrześciajańskiej hołoty mordującej się maczetami.

    Za to wolisz islamistow, ktorzy:

    1. Szkola dzieci do mordowania innych ludzi:
    https://www.youtube.com/watch?v=N3jJ0XNinXg

    2. Obcinaja glowy przypadkowym ludziom:
    http://www.mirror.co.uk/news/world-news/isis-behead-
    street-magician-entertaining-4929838

    3. Morduja kobiety za to, ze nie chcialy uczestniczyc w "seksualnym dzihadzie":
    http://en.alalam.ir/news/1727025

    4. Dokonuje egzekucji na niewinnych ludziach przez spalenie zywcem:

    http://www.ibtimes.co.in/isis-set-burn-alive-17-kurd
    ish-fighters-per-new-video-after-jordanian-pilot-exe
    cution-623474

    5. Dokonuje egzekucji na niewinnych ludziach przez utopienie w klatce:

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1329&titl
    e=Makabryczne-wideo-ISIS-Dzihadysci-dokonali-sadysty
    cznych-egzekucji&wid=17659872&

    Mam wymieniac dalej? Najbardziej humanitarne metody u nich to strzal w glowe,
    strzal z RPG w czlowieka, detonacja bomby przytwierdzonej do ciala. Bardziej
    drastycznych przypadkow sa setki. To jest BYDLO, a nie ludzie.

    Do wszystkich w/w przykladow znajdziesz sobie filmy w internecie ale nie
    polecam bo noz w kieszeni sie otwiera jak sie to widzi.

    --
    Adam Sz.