    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 11 Sep 2015 03:15:19 -0700 (PDT)
    <a...@g...com>
    <mss67c$972$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <msu1k8$mf6$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: imigranci
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 11 września 2015 09:59:05 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie był stosowany.

    był. Moze w twoim rejonie kuratorium było jakies normalniejsze i nie dawalo takich
    zalecen. U nas to miało miejsce.

    > Co takiego mitycznego się zmienia że dziecku staje się"krzywda" gdy zamiast
    > bawić się i uczyć w budynku nazywanym "przedszkole" bawi się i uczy w
    > budynku nazywanym "szkoła"?

    jedno dziecko jest gotowe do szkoły, inne nie jest.
    http://www.sp4koszalin.com/ofertagaleria13.htm znajdz różnice miedzy przedszkolem a
    szkołą, potem poszukaj ilosc obsługujących osób, itd.
    Jedno dziecko da rady wysiedziec w ławce, inne nie. Tylko tyle.

    > Podałem Ci przykład ułamków - dzieci są przygotowane na to pojęcie już mając
    > kilka lat - bo jest dla nich _naturalne_. Ułamki je otaczają. Podobnie jak
    > większość zagadnień z podstaw matematyki czy fizyki. Natomiast kilku idiotów
    > w Polsce uznało że mają je poznać dopiero w późniejszym czasie.

    No zgoda - tyle ze zauwaz ze ci idioci plan demontazu wprowadzają nadzwyczaj
    konsekwentnie od lat. Wg mnie 6latki w szkolach to czesc tego debilnego procesu.
    Czyli trzeba ich pogodnic i nauczanie odbudowac.

    > ROTFL. Profesor stwierdził że rodzice zdiagnozowali gotowość - to po co
    > psychologowie skoro rodzice są specjalistami?
    > Oczywiście. Bo nie wiem jak zachowują się w grupie 20 rówieśników. Dlatego
    > ocenia to przedszkole. Przedszkolanka widzi jak jakieś dziecko jest jeszcze
    > nieprzystosowane do życia w grupie to mówi o tym rodzicom i oni idą do
    > psychologa.

    Ty w ogóle na oczy widzisz swoje dzieci? Bo ja swoje dziecko potrafiłem ocenic :)
    Nawet poszło do 1klasy jako 6latek.
    Ale znam ten typ myslenia, spotykam sie z opinią ze nie mogę bezpiecznie prowadzic
    samochodu, bo nie jestem obiektywny w ocenie swoich mozliwosci - i dlatego mam sie
    zdac na przepisy ruchu drogowego - panstwo wie lepiej!.
    Jakas niewolnicza mentalnosc.

    > Znaczy się nie chcecie krzywdzić mojego dziecka tylko pozwalać by inni
    > krzywdzili swoje?

    Aaaa, bo na krzywdzenie monopol ma miec panstwo. To ze rodzice NAJLEPIEJ sie
    dzieckiem zaopiekują, najlepiej go znają nie przyjdzie urzedasowi do głowy.

    > Rok szybciej do szkoły, rok szybciej na studia rok szybciej po studiach rok
    > więcej czasu na znalezienie męża i rodzenie dzieci zanik biologia powie
    > sorry czas minął.

    Rok później do szkoły bez stresu "wczesniacta", lepiej kształcąca szkoła bo nie
    zmuszona do równania w dół itd - nie ma jasnej i jednoznacznej zaleznosci ze rok
    wczesniej to lepiej.

    b.