    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 21 Sep 2015 04:57:38 -0700 (PDT)
    <mtn59r$tft$1@dont-email.me> <n1tl8779ht62.1n4mzqioc0yfs$.dlg@40tude.net>
    <mtn682$13d$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <mtn6kn$2b7$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <mtol40$4t7$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mtop7t$930$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: imigranci
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 13:21:34 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > ROTFL
    >
    > Wiesz 50 lat temu takie rozumowanie miałoby jakikolwiek sens, ale dziś? W
    > czasach gdzie większość tych ludzi ma konta na facebook'u i bez problemu
    > potrafi udowodnić swoje pochodzenie?
    > Naprawdę dziś jesteś nie w formie :-)

    Mozesz se rotlfowac do woli - widac ze takie argumenty masz na dzis. Ja nie twierdze
    ze jak nie umiem odróżnic uchodzcy od ekonoma - Niemcy są nie w stanie tego zrobic.
    Podeslij im linka do fejsbuka :)

    > Że co?
    >
    > Jak to sobie wyobrażasz? Zapakują ich do pociągu i wyślą do Polski z biletem
    > w jedną stronę? Serio masz taką wizję? To tak nie działa :-)
    > W niemieckich (czy dowolnych innych) obozach dla uchodźców ludzie dostaną
    > informację: jest możliwość wyjazdu do polski, zgłaszać się trzeba tu i tu,
    > podanie napisać takie i czekać 2 tygodnie na rozpatrzenie.
    > Jak jakaś rodzina będzie chciała to napisze podanie my (Polska) je
    > zweryfikujemy i dopiero po sprawdzeniu że są uchodźcami ich przyjmiemy.
    > Nie pierwszy raz w życiu przyjmujemy uchodźców. Serio :-)

    No swietnie - masz całkowita racje. Uchodzcy do nas nie chcą. Tyle ze my rozkazem
    angeli bedziemy musieli ich tylu miec. Wychodzi mi trzymanie siłą tych których nam
    przyślą (albo każą nam wyłapać ich sobie sami po drodze).
    Kwota bedzie nas obowiazywać a innego sposobu niz trzymanie ich siłą nie widzę.

    b.