  • Data: 2015-09-21 13:25:12
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 12:59:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > ROTFL
    >
    > Znaczy się Polska racja stanu to opluwanie własnego kraju za granicą

    a kto opluł? cytat jakis przytocz

    > i nie
    > podawanie ręki pani premier na oficjalnej uroczystości.

    i obejrzyj filmik ze zdarzenia - ja obejrzałem.

    > Mnie "wystarczy" że prezydent jest chamem - po co do tego jeszcze chama na
    > premiera?

    nie jest chamem -a ty dajesz sie robic lemingowskim mediom. Do dudy nie ma sie czego
    przyczepic to sie go obrzuca gównem, licząc ze cos tam przylgnie. Jak widac
    skutecznie - bo zdolnosc weryfikacji nawet inteligentnych ludzi jak widac jest
    zerowa.

    b.