  • Data: 2015-09-21 14:11:41
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    dla której polska racja stanu bedzie najważniejsza. Na dzis najbardziej wychodzi ze
    trzeba poprzec pis.

    > to by było niezłe :) Ale nie, zwykła wiekszosc wystarczy. PO ma ja od 8lat

    PiS miał dokładnie taką samą a przed chwilą twierdziłeś, że nie mogli
    niczego zrealizować

    > no to czemu platforma nie obniazy teraz? :) A niech złosliwie obniza :)

    bo liczą, a nie robia pod publiczkę

    > wiadomo dlaczego - bo ma duży elektorat negatywny a wszystkie głóne media tylko
    czekają aby z g... ukrecic afere - patrz kompletnie od czapy ataki na dude. Ale jak
    widac -skuteczne.

    czyli przyznajesz, że to co robią robią wyłącznie pod publiczkę i to tą
    głupszą

    > Co nazywasz policją polityczną? Zamkniecie blidy czy sawickiej?

    chociażby CBA. ale dobre przykłady podałeś. Zauważyłeś, że twórca tego
    został skazany na 3 lata więzienia? i mimo to kandyduje z ramienia PiS?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?